“PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK A BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE”
01.02.2022-31.03.2022
SECȚIUNEA I. ORGANIZATORII ȘI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOȚIONALE
CLASS PARK DEVELOPMENT S.R.L, cu sediul în municipiul Târgoviște, str. Magrini, nr. 2 F, județul Dâmbovița, înregistrată la Oficiul Registrul Comerțului de lângă Tribunalul Dâmbovița, sub numărul J15/124/2018, CUI 38785903, RO98UGBI0000442014033RON, deschis la Garanti Bank Târgoviște, reprezentată legal de LUCA N. RĂZVAN OCTAVIAN în calitate de Administrator, numită in prezentul regulament “Organizatorul”.
-
Campania se va derula în conformitate cu prevederile prezentului Regulament oficial al campaniei promoționale (denumit în continuare, ”Regulamentul”), care are caracter obligatoriu pentru toți participanții.
-
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba Regulamentul prin act adițional, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după anuntarea prealabila pe site-ul www.classpark.ro, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
-
Participanții la promoție sunt obligați să respecte termenii și condițiile Regulamentului Oficial al Campaniei, potrivit celor menționate mai jos (denumit în continuare „Regulament Oficial”). Regulamentul Oficial este disponibil în mod gratuit oricărei persoane interesate, până la finalizarea Campaniei, respectiv 01.02.2022-31.03.2022, și în limita locurilor disponibile.
SECTIUNEA II. DESCRIEREA CAMPANIEI ȘI VALOAREA PROMOȚIEI
CLASS PARK DEVELOPMENT S.R.L alocă un total de 10 unități, reprezentant, apartamente, de tip studio, apartamente cu 2 camere și apartamente cu 3 camere, în cadrul ansamblului Class Park Residence, în BLOCUL R3 – FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE, până la data de 31 martie 2022, oricărei persoane care îndeplinește condițiile mentionate la Secțiunea VI.
SECȚIUNEA III. ÎNREGISTRAREA PENTRU A BENEFICIA DE ÎNSCRIEREA ÎN CAMPANIE
-
Campania se desfasoară în mediul online și offline, prin mesaje publicitare expuse în oraș, precum și în cadrul ansamblului, Class Park Residence, Strada Madrid, nr. 4, Târgoviște/ birou vânzări, conform unui plan și cuprinde urmatoarele etape: perioada 01 februarie- 31 martie 2022 reprezintă perioada de înregistrare în vederea participării la Campanie “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE ;
-
Fiecare participant va completa online un formular succinct cu datele personale sau se va prezenta la sediul Class Park Residence, Strada Madrid, nr. 4, Târgoviște. Prin inregistrarea pe această pagină, persoanele înscrise interesate își vor exprima consimțământul privind prelucarea datelor cu caracter personal ale acestora care vor fi accesate de către Organizator.
-
Dupa înregistrare și numai dupa exprimarea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal, persoanele înregistrate vor fi sunate de operatorii call center în vederea programării unei vizionări în cadrul ansamblului CLASS PARK. Vizionările vor avea loc în cadrul ansamblului rezidențial CLASS PARK. situat la adresa din Strada Madrid, nr. 4, Târgoviște, la o dată programată în prealabil, de comun acord, cu operatorii din call center, iar data limită a programărilor va fi 31 martie 2022.
-
Dupa ce participantul va viziona imobilul pe care îl dorește spre achiziționare, se procedează la stabilirea unei programări la biroul notarial pentru data și ora semnării contractului de vânzare-cumpărare.
-
Organizatorul, prin reprezentanții săi, își rezervă dreptul de a invalida conturile care nu au în mod evident datele de contact completate corect și integral (de exemplu, fără o adresă de e-mail validă sau un număr de telefon valid).
SECȚIUNEA IV. MECANISMUL CAMPANIEI
-
CLASS PARK DEVELOPMENT a decis să organizeze o campanie, în perioada 1 Februarie 2022 – 31 Martie 2022, denumită “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE”, în cadrul căreia clienții care vor încheia un contract de rezervare și implicit vor semna o promisiune bilaterală de vânzare sau contract de vânzare-cumpărare, pentru oricare dintre imobilele puse în vânzare de către Organizator, în BLOCUL R3- FAZA ROMA DIN CLASS PARK, vor beneficia de o reducere la prețul de achiziție, de 13% din valoarea imobilului achiziționat, sub condiția achitării unui avans de 50%, din valoarea imobilului achiziționat.
-
Avansul minim perceput de Class Park Development („Organizatorul”), pentru a fi candidat în Campania denumită “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE”, este de 50% din prețul de vânzare al imobilului, avans ce se va achita o data cu semnarea antecontractului de vânzare-cumpărare, urmând ca diferența să fie achitată la semnarea contractului de vânzare-cumpărare.
Astfel că, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră, beneficiul campaniei va fi aplicat astfel:
Nr. |
PREȚ ÎNTREG |
PRET REDUS CU 13% |
1. |
APARTAMENT STUDIO 58.200 EURO +TVA |
APARTAMENT STUDIO 50.600 EURO +TVA |
2. |
APARTAMENT 2 CAMERE+ BIROU 77.000 EURO +TVA |
APARTAMENT 2 CAMERE+ BIROU 66.900 EURO+TVA |
3. |
APARTAMENT 3 CAMERE +BIROU 105.000 EURO+TVA |
APARTAMENT 3 CAMERE +BIROU 92.000 EURO+TVA |
3.O persoană poate achiziţiona mai multe bunuri imobile ce fac obiectul acestei campanii urmând ca pentru fiecare dintre acestea să primească reducerile și serviciile gratuite, dacă sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de prezentul regulament.
4.Campania “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE” din perioada 01 februarie- 31 martie 2022, este organizată și se desfasoară la sediul Class Park Residence, Strada Madrid, nr. 4, Târgoviște, și va fi lansată prin intermediul canalelor de comunicare deținute sau închiriate de Class Park Residence.
SECȚIUNEA V. PARTICIPAREA LA CAMPANIE
-
La această campanie poate participa orice persoana fizică cu vârsta de peste 18 ani sau persoană juridică, înregistrată în România.
-
Un participant persoană fizică se identifică prin datele personale: nume, număr de telefon, e-mail și prin codul promoțional. Dacă o persoană fizică achiziționează mai multe apartamente și îndeplinește toate condițiile mai sus amintite, se consideră ca sunt mai mulți participanți.
-
Un participant persoană juridică se identifică prin datele reprezentantului legal sau ale unui împuternicit al acestuia, respectiv prin: nume, număr de telefon, e-mail și prin codul promoțional. Dacă o persoana juridică achizitionează mai multe apartamente și îndeplinește toate condițiile mai sus amintite, se consideră ca sunt mai mulți participanți.
-
Contractele încheiate (contract de rezervare sau o promisiune bilaterală de vânzare-cumpărare sau un contract de vânzare în forma autentică) nu pot fi cesionate.
-
Nu pot participa în cadrul acestei campanii următoarele categorii de persoane:
-
angajații organizatorului precum și angajații asociaților/administratorilor acestuia, precum și rudele până la gradul doi inclusiv sau afinii (soț/soție) ai celor menționați anterior;
-
angajații oricăror companii implicate în realizarea oricăror activități legate de organizarea și desfasurarea Campaniei “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE”.
-
Participarea la Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament. Campania nu se aplică celor care au semnat deja un contract de rezervare până la data prezentului regulament.
SECȚIUNEA VI. BENEFICIUL CAMPANIEI “PROFITĂ ACUM DE PRE-LANSAREA CLASS PARK BLOCUL R3- FAZA ROMA – CLASS PARK TÂRGOVIȘTE”
-
Beneficiul campaniei este descris în prezentul Regulament al Campaniei și constă în plata unui preț special de pre-lansare, la achiziția unui apartament de 2 sau 3 camere sau imobil de tip studio, la un preț redus cu un procent de 13%, din valoarea de achiziție al imobilului, sub condiția achitării a unui procent de 50% din valoarea prețului de achiziție al imobilului, la semnarea antecontractului de vânzare-cumpărare.
SECȚIUNEA VII. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
-
Tuturor participanților la promoție le sunt garantate drepturile în conformitate cu dispozițiile Regulament Campanie privind protecția datelor cu caracter personal nr. 2016/679, după cum urmează:
– dreptul de acces, în baza căruia participanții pot solicita, gratuit, confirmarea dacă se prelucrează sau nu date cu caracter personal care îi privesc. De asemenea, Participanții pot solicita o copie a datelor pe care le prelucrează Organizatorul. Cererile trebuie să cuprindă informații relevante pentru a putea identifica participanții în baza de date.
– dreptul la rectificare, pe care participanții îl pot exercita, prin formularea unei cereri prin care pot solicita modificarea informațiilor pe care Organizatorul le are deja despre Participanți. Participanții pot formula o astfel de cerere atunci când observă ca datele acestora sunt incomplete sau inexacte;
– dreptul la restricționarea prelucrării, care poate fi exercitat atunci când se contestă exactitatea datelor, se consideră că prelucrarea este ilegală sau se opune ștergerii datelor. Urmare a exercitarii acestui drept, Organizatorul va putea în continuare să stocheze datele, efectuarea altor operațiuni de prelucrare fiind posibilă doar cu consimțământul participanților, cu excepția cazurilor expres prevăzute de lege;
– dreptul la portabilitate, pe care îl pot exercita doar pentru cazurile în care prelucrarea are ca temei consimțământul participantului sau contractul și doar dacă datele sunt prelucrate prin mijloace automatizate. Dacă sunt îndeplinite condițiile, aceștia pot transmite o cerere de portare a datelor către operatorul pe care și-l doresc;
– dreptul de a se opune prelucrării datelor în scop de marketing. Participantul poate să își exercite acest drept în orice moment, iar Organizatorul îi va garanta că datele sale nu vor mai fi prelucrate în acest scop. Cu toate acestea, există posibilitatea ca pentru înregistrarea și soluționarea cererii să fie necesar un interval de timp rezonabil (48 ore) în care este posibil să mai primiți informări de marketing;
– dreptul la ștergere, în baza căruia Organizatorul are obligația să șteargă datele personale pe care le prelucrează despre participant. Acest drept nu este unul absolut, având aplicabilitate doar în anumite situații expres prevăzute de lege. Atunci când se formulează o cerere de ștergere, Participanții sunt rugați să aibă în vedere că ștergerea datelor poate fi un proces complex.
-
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
SECȚIUNEA VII. ÎNCETAREA CAMPANIEI
-
Prezenta Campanie încetează la data de 31 martie 2022;
-
Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariției unui eveniment ce constituie forța majoră*, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a o continua. Forța majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil și de neînlăturat, pietrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Campanie Oficial și care împiedică partea sau parțile să-și îndeplinească obligațiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invoca, pe durata de existență a cazului de forță majoră, confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.
-
Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Concursului, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1082 si 1083 Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
-
Organizatorul nu isi va asuma nicio responsabilitate cu privire la cunoasterea Regulamentului si a modificarilor acestuia atat timp cat acestea au fost puse la dispozitia participantilor. Niciun participant nu va putea solicita continuarea Campaniei si nici repararea unui potential prejudiciu produs prin suspendarea regulamentara a Campaniei.
SECȚIUNEA IX. DISPOZIȚII FINALE
-
Prin participarea la această campanie, participanții declară că sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament iar organizatorii își rezervă dreptul de a exclude definitiv orice Participant în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.
-
Eventualele neînțelegeri apărute între Organizatorii campaniei și participanții la campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul organizatorului.
-
lnformarea despre stadiul campaniei se va afisa pe site-ul www.classpark.ro, obligatia participantilor la promotie fiind de a se informa periodic despre actualizarile aparute pe perioada campaniei, incetare, prelungire si incheiere.
-
Prevederile din acest Regulament sunt întocmite în conformitate cu dispozițiile Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață și sunt obligatorii pentru toţi participanţii.
Regulamentul campaniei este afișat și disponibil pe site-ul:www.classpark.ro. Pentru mai multe detalii sau pentru a vă exercita drepturile menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați folosind următoarele date de contact:
TELEFON: 0756 993 993
ORGANIZATOR,
CLASS PARK DEVELOPMENT S.R.L